niedziela, 24 kwietnia 2016

Garnier,olejowanie


                                     Olejowanie + Garnier




Cześć!! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją udaną,wczorajszą niedzielą poświęconą pielęgnacji moich włosów. Wykorzystałam do tego tylko 3 kosmetyki.Przyznam,że już dawno nie miałam takiego dnia,żeby się skupić wyłącznie na włosach.Ostatnio byłam jakaś leniwa i nic mi się nie chciało ale pogoda na dworze była marna,więc  zabrałam się do dzieła i słusznie,bo włosy mi za tą pielęgnację podziękowały i wyglądają naprawdę ładnie i zdrowo.







Tej niedzieli postawiłam na olejowanie,którego u mnie już jakiś miesiąc nie było albo i dłużej,wynikało to też z tego,że miałam kilka produktów do przetestowania i chciałam sprawdzić ich działanie,więc skupiałam się wyłącznie na nowych kosmetykach ale i też z lenistwa.O moich nowych perełkach,które znalazłam ostatnio i zagoszczą na dłużej,możecie poczytać tutaj LR i tutaj  Garnier.









 

 

Moje popołudnie zaczęłam od 3 godzinnego olejowania,olejkiem rycynowym  Klik.Wiem,że niektórzy twierdzą,że olejowanie,to max godzina ale ja i tak postawiłam na swoim,czasem mi się zdarza,że olej zostawiam nawet i na  noc.Już niedługo  pojawi się również post na temat mojej kuracji rzęs z olejkiem.Świetny również w pielęgnacji twarzy,nakładam niemal,że każdego dnia i pozostawiam,aż do rana, buźka jest gładka i nawilżona,dodaje takiego blasku.








Długo zastanawiałam się jaki szampon wybrać żeby zmyć nadmiar oleju z włosów.Kilka razy miałam już tak,że szampon nie poradził sobie z wypłukaniem oleju i po umyciu były tłuste jakby,ktoś je obsmarował smalcem albo przez tydzień nie były myte.Ostatnio zakupiłam szampon Garnier,Fructis Kraft Wachs w Polsce (Grow Strong),który świetnie poradził sobie z wypłukaniem oleju.Wraz z odżywką,stanowią świetny duet dla osób,które zmagają się z wypadaniem włosów. Jest to seria wzmacniająca włosy,oczywiście nie jest,to efekt jaki reklamują ale w jakimś stopniu spełnia swoje zadanie.Zapach tych kosmetyków jest niesamowity,zresztą nie spotkałam się jeszcze z szamponem,czy odżywką od Garnier,gdzie zapach by mnie odtrącał.Wszystkie pięknie pachną,sama przyjemność z mycia.











Połączenie tych 3 kosmetyków rewelacyjnie zadziałało na moje włosy,wyglądają naprawdę zdrowo,są gładkie,sypkie i pięknie lśnią w dodatku takie odżywione.Mam ochotę siedzieć i je tylko dotykać.

 









Jakie są Wasze połączenia kosmetyczne,które wywołują ''WoW'' na głowie??Chętnie poczytam i skorzystam z rad.

8 komentarzy :

  1. Efekty sa wspaniale :) śliczne masz wloski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pierdziele, ale efekt!
    Nie przepadałam nigdy za olejowaniem, nie lubię tego uczucia tłustości włosów, ale dla takich włosów warto się poświęcić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki jeden dzienw tygodniu,warto poświęcic!!

      Usuń
  3. Uwielbiam olejowanie włosów <3 choć akurat olej rycynowy średnio się u mnie sprawdza :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdziałał cuda!!!Może tez dlatego,ze dawno nie robilam olejowania

      Usuń
  4. Uwielbiam szampony z Garniera. Ślicznie pachną i ładnie się pienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Keidyś stosowałam olej rycynowy i chyba do niego powrócę :)
    Dzięki za odwiedziny, ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!