sobota, 25 lutego 2017

KOBO

                      CUDEŃKA OD KOBO






Hej!!

Dzisiaj pokażę wam kilka kosmetyków od firmy KOBO, które udało mi się zgarnąć, a raczej wygrać na ich funpage  w konkursie fanki miesiące, pewnie większość z was zna tę firmę i miała już do czynienia z produktami tej firmy, jednak ja jestem jakaś zacofana w kwestii makijażu, nie nadążam za trendami, używam ich pierwszy raz, jestem zachwycona jakością tych produktów, a co ważniejsze ich ceny kompletnie zachwycają. Kobo, to chyba pierwsza firma, gdzie występują tak częste promocje na ich kosmetyki, nie znam firmy kosmetycznej, która by tak często robiła promocje, nie dość, że ich ceny, są naprawdę niewielkie,a jakość genialna, to jeszcze te promocje. Rewelacja!



 EYEBROW COLOUR




To bardzo wydajny i mega trwały cień do modelowania brwi. Posiadam odcień  302, myślałam, że będzie zbyt jasny, ponieważ w opakowaniu na taki wyglądał, a ja lubię dobrze podkreślić brwi, większość moich paletek, do stylizacji wydaje się być zdecydowanie ciemniejsza, niż ta, jednak na brwiach wygląda tak samo, a nawet lepiej, bardziej naturalnie, po nałożeniu nie ma w zasadzie różnicy, odcień jest zdecydowanie trafiony. Przy  nakładaniu nie osypuje się na nos. Aby uzyskać większą intensywność koloru można stosować również na mokro, ja robię, to w ten sposób, że mocze delikatnie pędzelek w wodzie, efekt jest również fajny, to już zależy o jaki efekt walczymy, kwestia wyboru.



SKŁADNIKI

 Talc, Magnesium Stearate, Mica, Aqua, Titanium Dioxide, C12-15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, Nylon, Avena Sativa(Oat)Meal Extract, Lanolin Alcohol, CI 77499, CI 77492, CI 77491, Al.Oxide, CI 77711.





EYEBROW PENCIL




Bogata formuła z witaminą E i woskiem pszczelim doskonale podkreśla brwi, poprawia ich strukturę i kolor. Kredki używam najczęściej do nadania konturu, w tej roli sprawia się wspaniale. Wielki plus, że nie rozmazuje się podczas dnia. Kredka wyposażona również w szczoteczkę, która z pewnością  przydaje się, przy stylizacji, mogłaby mieć od razu strugaczkę, ponieważ szybko traci kształt i trzeba temperować.Mój odcień, to 304








Skład

Ricinus Communis Seed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil, Copernicia Cerifera Cera, Candelilla Cera, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, C10-18 Triglycerides, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Talc, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, BHT, [+/- CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 77891]




MAKE-UP PRIMER 





Baza o konsystencji przejrzystego żelu idealnie wygładza skórę, w dotyku przypomina aksamit, dosłownie. Delikatnie tuszuje zmarszczki, zapobiega gromadzeniu make-upu w ich wnętrzu, a zdarza się, to przy niektórych podkładach, że potrafią wchodzić w zmarszczki. Zapewnia długotrwały efekt matowienia oraz utrwala cały makijaż.Baza daje efekt idealnego wygładzenia skóry, makijaż wygląda zdecydowanie lepiej. Czytałam opinie na temat tej bazy, gdzie dziewczyny narzekały, że baza strasznie zapycha przy codziennym używaniu, u mnie nic takiego się nie wydarzyło, a mam skłonności do zapychania i to duże, jednak baza, przy codziennym stosowaniu spisuje się genialnie jest również bardzo wydajna, mimo swej małej pojemności bo 20 ml, wystarczy niewielka ilość, by pokryć całą twarz. Dla mnie jest, to produkt idealny, jedna z lepszych baz jakie miałam.

Skład

Cyclopentasiloxane(and)Dimethicone/vinyldimethicone Crosspolymer(and)Cyclotetrasiloxane, Polysilicone-11(and)Ethylhexyl Hydroxystearate, Cyclomethicone, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal.




FACE STROBING PALETTE





Zestaw przeznaczony do rozświetlania i modelowania twarzy. Doskonale sprawdzi się podczas wykonywania codziennego makijażu, jak i na wielkie wyjścia, u mnie raczej, to drugie, bo w kwestii konturowania, to u mnie słabo. Paletka posiada róż o satynowej strukturze, który w naturalny sposób podkreśli policzki oraz doda twarzy świeżości, rozświetlacz,
który idealnie rozjaśni łuk brwiowy, wewnętrzny kącik oka, łuk kupidyna, górną partię policzków oraz puder brązujący, który doskonale podkreśli kości policzkowe i ociepli koloryt skóry.



SKŁAD

Nr 1 BLUSH Mica, Talc, Titanium Dioxide, Cyclopentasiloxane(and)Cyclohexasiloxane, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Polyethylene(and)Synthetic Paraffin(and)Polytetrafluoroethylene, Polybutene, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin, CI 77491, CI 77861, CI 15850, CI 73360

NR 2 HIGHLIGHT Talc, Titanium DioxideMica, Ethylhexyl Hydroxystearate, Paraffinum Liquidum, Sorbitan Isostearate, Phenoxyethanol(and)Methylparaben(and)Butylparaben(and)Ethylparaben(and)Propylparaben, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Alpha-isomethyl ionone, CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77861, Al.Oxide, CI 7771

NR 3 CONTOUR Talc, Mica, Kaolin, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Isocetyl Stearoyl Stearate, Lanolin, Isopropyl Isostearate, Cetylacetate(and)Acetylated Lanolin Alcohol, Dimethicone, Ethylparaben(and)Methylparaben(and)Propylparaben, PEG-8(and)Tocopherol(and)Ascorbyl Palmitate(and)Citric Acid(and)Ascorbic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, α-Isomethyl Ionone, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850]




FASHION COLOR SHINE&CARE LIPSTICK




Pomadka nadaje ustom piękny, a przede wszystkim naturalny kolor, dzięki zawartości w składzie masła Shea i witaminy E, pielęgnuje i chroni usta. Pomadka ma bardzo fajny design, łatwa w aplikacji, nie podkreśla suchych skórek. Podczas dnia utrzymuje się ok. 4-5 godzin, pod warunkiem, że nie mamy kontaktu z posiłkiem.






SKŁADNIKI

Ricinnus Communis Castor Seed Oil, Candellila Cera, Cera Alba, Polybutene, Butyrospermum Parkii Butter, Copernicia Cerifera Cera, Hydrogenateg Cocoglycerides, Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Squalane, Hydrogenated Vegetable Oil, Lanolin, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides(and)Hydrogenated Palm Glycerides, Mica, Talc, Parfum, Isopropyl Myristate, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, BHT, [+/- CI 77499,     CI 77492, CI 77491, CI 77891, CI 15850].





Napiszcie w komentarzach jakie, są wasze ulubione kosmetyki KOBO, które możecie polecić, a może, są takie, co was rozczarowały. Dajcie znać.



 

28 komentarzy :

  1. Lubię kosmetyki Kobo. Moim ulubieńcem jest puder do konturowania twarzy Sahara Sand :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pasowałby mi kolor cienia :)
    Z marką Kobo jakoś nie mam wielu wspomnień. Miałam jeden tusz do rzęs z limitowanej edycji, ale nie był dobry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam róż z KOBO i eyeliner, bardzo lubię ;)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kobo, to firma naprawdę godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam wszystkich tych produktów, a już na pewno nie stosowałam ich. Ale znam tę firmę i mam kilka innych kosmetyków, które również uważam za świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam jeszcze styczności z tymi kosmetykami, ale z chęcią bym je wypróbowała ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Kobo nie miałam okazji jeszcze niczego wypróbować, ale słyszę dużo dobrego o tej firmie, więc może się skuszę. :)

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego kosmetyku KOBO. Jakoś nie po drodze mi do Natury... Kosmetyki, które pokazałaś wydają się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ogólnie nie jestem fanką kosmetyków z KOBO :)
    mam paletkę ale nie używam jej za często :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich kosnetyki, są na prawde dobre! :)
    http://pavlinv.blogspot.com/2017/02/gruba.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki Kobo. Uważam, że jeśli chodzi o drogeryjne marki, to zdecydowanie wiodą prym. Też mam ten cień do brwi, ale moim zdecydowanym ulubieńcem jest ten drugi w palecie barw. Kolor ma idealny - nie za ciepły, nie za szary, pigmentacja spoko. Zawsze do niego wracam po jakichś próbach z innymi produktami ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty KOBO a najbardziej pasują mi chyba ich cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz częściej przekonuję się do KOBO :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja niestety należę do Dziewczyn, które ta baza zapycha ;( U mnie się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  15. Markę lubię ale akurat tych produktów kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zainteresowała mnie ta kredka do brwi, a baza mnie też zapycha ;( szkoda bo jest całkiem fajna

    serdecznie zapraszam do siebie www.zjemciklapki.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z KOBO bardzo lubię korektor pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Kubie ciebie z Kobo . Gratulacje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Kubie ciebie z Kobo . Gratulacje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  20. Z KOBO mam bronzer i na pewno wypróbuję paletkę do konturowania i jakąś pomadkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szminka w kredce i trio do konturowania bardzo mnie zaciekawiły. W sumie dostałaś same smakołyki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Trio oraz szmineczka super się prezetuja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paleta do konturowania wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobo znam z widzenia, polecano mi ich bronzer, a tak to nigdy nie próbowałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pomadka błyszcząca wygląda prześlicznie! i kolor i połysk - cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka błyszcząca, jest genialna jak i ta paleta przecudna :)
    Obserwuję !
    BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!