wtorek, 26 kwietnia 2016

LR Colours Beztłuszczowy podkład

LR Colours beztłuszczowy podkład do cery tłustej i mieszanej 

 

 

 

 



 

 

  

Podkład to kosmetyk, po który, obok tuszu do rzęs, sięgamy najchętniej,przynajmniej w moim wypadku tak jest.Wciąż jednak mamy problem z doborem odpowiedniego kosmetyku. Aby tworzył idealną bazę makijażu warto określić kryteria wyboru, którymi należy się kierować przy zakupie. Podkład powinien być zgodny z naszym typem urody, rodzajem skóry i oczekiwaniami względem efektu, jaki chcemy uzyskać.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uwielbiam testować podkłady,aczkolwiek do codziennego makijażu używam tylko 4,które sprawdzają się na mojej twarzy.Ostatnio testowałam kilka produktów od  niemieckiej firmy LR,o których możecie poczytać Tutaj. Głównie były to kosmetyki do pielęgnacji włosów i byłam nimi zachwycona,głównie za ich naturalne składy i ich wpływie.W sklepie znajdziemy mnóstwo produktów perfumy,kosmetyki do makijażu,pielęgnacji ciała,twarzy,suplementy...wystarczy zajrzeć  Sklep LR ale dziś nie o tym mowa,w dzisiejszym poście chciałam Wam napisać o moim nowym podkładzie,który zamówiłam właśnie w LR z czystej ciekawości.Przyznaję,że pierwszą posiadaczką była znajoma,która zakupiła ten podkład wraz z pudrem i w gratisie otrzymała również gąbeczkę do makijażu,oceniła produkty,bardzo pozytywnie,była mile zaskoczona efektami.Ja niestety,a może i stety nie jestem miłośniczką pudrów,więc zamówiłam jedynie podkład,a nawet i dwa,w różnych odcieniach,troszkę się bałam,że pieniążki pójdą do kosza ale po aplikacji,ku zaskoczeniu podkład okazał się moim numerem jeden i nawet odcienie trafione,mimo,że zakupiłam w ciemno.Jeden od drugiego,to różnica jednego tonu ale nie ma,aż takiej różnicy,więc śmiało nakładam oba.Jeszcze nigdy nie trafiłam na podkład,który by tak ładnie prezentował się na  twarzy.Serio!

 

 






 

 

Jestem posiadaczką cery mieszanej ,zawsze miałam problem w odnalezieniem podkładu spełniającego wszystkie stawiane przed nim wymagania.Kosmetyk powinien jednocześnie matowić, ale nie wysuszać, ukrywać niedoskonałości i poszerzone pory, nie obciążając przy tym skóry. Szukałam długi czas odpowiedniego produktu wśród beztłuszczowych fluidów, matujących produktów o konsystencji lekkiego musu i podkładów kompaktowych i w końcu znalazłam takie 2w1.Niezwykle trwały matujący podkład  zawiera mikro pigmenty dzięki czemu cera staje się promienna i wszelkie niedoskonałości zostają wyrównane.

 

 

 

 

 


 

 

Podkład nadaje skórze matowe wykończenie,pozostawiając ją idealnie gładką przez cały dzień.Optycznie zmniejsza widoczność porów,sprawia,że cera jest jednolita.Podkład możemy otrzymać w 6 różnych odcieniach.Jestem posiadaczką  jasnej karnacji,więc zamówiłam odcień Medium Sand oraz Light Caramel,które świetnie współgrają z odcieniem mojej skóry.Widziałam również kremy BB z tej samej serii Colours,które również mnie ciekawią i są dostępne w 2 odcieniach Light i Medium/Dark.Zapomniałam wspomnieć również o dodatkowej zalecie.Buteleczka  jest wyposażona w pompkę,która wydobywa całą zawartość,nie zostawiając,ani grama produktu.Cena za opakowanie,to 14,99 Euro.Produkt bardzo wydajny.

 

 



 


 

 

 

 

 

 

 

Muszę przyznać,że wciągnęłam się ostatnio w świat kosmetyków LR,które co raz bardziej mnie zaskakują,a jeszcze niedawno nie wiedziałam o istnieniu tej firmy.Jeśli szukacie podkładu ,który daje wykończenie matu,to polecam.Gdybyście miały ochotę z zakupem,a były chętne,to śmiało piszcie

 

 

 

 

                   

14 komentarzy :

  1. Wygląda na bardzo fajny podkład! Ostatnio na promocji w Rossmannie kupiłam podkład Ireny Eris Provoke i jestem z niego zadowolona, ale nie wykluczone, że kiedyś sięgnę po ten :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to pierwszy raz sięz nim spotkałam ;) Fajnie, że się sprawdził u Ciebie. Ciężko jest trafić na tak dobry podkład ;)
    Zapraszam : http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/argan-i-tsubaki-oil-pielegnacja-ciaa-z.html
    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez dopiero niedawno dowiedziałam sie o tej firmie i nie żałuje,maja naprawde świetne kosmetyki!1

      Usuń
  3. nawet nie znałam tej firmy. Ja obecnie mam tylko jednego podkładowego ulubieńca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna teżz nie znałam tej firmy.Maja swietne kosmetyki. A jaki jest Twój ulubieniec?

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy takiego podkładu, ale ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podkład nietuzinkowy, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie,nietuzinkowy i wart uwagii!!!

      Usuń
  6. Witam mam pytanie który z tych kolorków jest bardziej w odcieniu beżowym
    zależy mi żeby nie wpadał w róż czerwony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u siebie nie zauważyłam, by jakikolwiek z nich wpadał w róż, mówię serio. Mają dobre krycie, jednak po dłuższym czasie używania, stwierdzam, że są troszkę ciężkie.

      Usuń
  7. ciężkie to znaczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość gęsty i obciąża skórę, oczywiście nie u każdego musi być tak samo, niektórym, to odpowiada.

      Usuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!