czwartek, 4 sierpnia 2016

Ziaja

               Oczyszczająca seria z liści Manuka



Hej!! 



Dziś przedstawię Wam kilka  fajnych produktów,które sprawdziły się na mojej cerze mieszanej.Kosmetyki te,to seria  oczyszczająca z liści Manuka od firmy "Ziaja".Początkowo miałam zakupić tylko pastę przeciw zaskórnikom ale,że cena tych produktów jest naprawdę przyzwoita,zdecydowałam się praktycznie na całą serię.Zobaczcie sami,co wybrałam








                       Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom


W kategorii peelingów do twarzy nie ma sobie równych.Lubie takie porządne zdzieraki, ale nie podrażniające twarzy. Do tego idealna konsystencja, wydajność i niska cena. Czasami pozostawiam na twarzy jako maseczka,w tej roli również świetnie się sprawdza.Używam od jakiegoś miesiąca,2-3 razy w tygodniu i nie zauważyłam,żeby mnie wysuszał jak większości peelingów.W kwestii zaskórników widzę znaczną zmianę,jest ich zdecydowanie mniej,jednak o całkowitej likwidacji nie ma mowy.Z doświadczenia wiem,że nawet najlepszy peeling nie jest w stanie ich usunąć.


















                                Żel myjący normalizujący na dzień / na noc




Gdybym miała go postawić w szeregu innych produktów tej serii, powiedziałabym, że jest on daleko za pastą.Dla mnie ten żel jest dobrym myjącym produktem, który stosuję przede wszystkim z rana, aby po przebudzeniu umyć, odświeżyć twarz i przygotować ją do kolejnych zabiegów (pielęgnacyjnych bądź makijażowych).Żel zamknięty w zgrabnej buteleczce z pompką. Pompka nie zacina się i ma dużą moc,by wydobyć produkt.Żel ma przyjemny lekko męski zapach. Jest średnio gęsty ale wydajny.

















 
                                    Tonik zwężający pory na dzień / na noc



Bardzo przyjemny, delikatny zapach.Produkt pozbawiony alkoholu,więc nie ściąga,ani nie podrażnia niepotrzebnie skóry,bardzo delikatny, skóra po nim jest miękka i gładka.Produkt wyposażony w atomizer,co pozwala na bezpośrednie użycie jako mgiełki na twarz,bezpośrednio na wacik trzeba wydobyć z 10 takich pompek.Dzięki temu produktowi,znów wróciłam do pielęgnacji tonikami.


















 
                              Krem nawilżający balans korygująco-ściągający



 Rzeczywiście nawilża, ale dość delikatnie. Nie zapycha, daje efekt świeżości, sprawia, że skóra staje się gładka i miła w dotyku. Krem szybko się wchłania, więc świetnie nadaje się pod makijaż. Ma specyficzny, świeży zapach. Opakowanie jest bardzo wygodne, bezpieczne i higieniczne.Raczej wolę kremy w tubce,niż te w słoiczkach,nienawidzę kiedy krem włazi mi pod paznokcie. Krem niestety nie ma właściwości korygująco-ściągających,zawiera filtr SPF 10,może,to niewiele ale zawsze jakaś ochrona.



















                     Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc



 Doskonale sprawdza się na mojej skórze jednak nie można z nim przesadzać,jeśli chodzi o ilość kremu na twarz,wystarczy minimalna ilość produktu.Początkowo nakładałam grubszą warstwę i raczej nie było,to fajne uczucie,trochę zapychał,jednak przy minimalnej ilości naprawdę fajnie się sprawdza.Pokryta na noc delikatną warstewką kremu z kwasem migdałowym skóra, o poranku odwdzięcza się promiennym wyglądem,do tego bardzo przyjemny,delikatny zapach.













 Osobiście bardzo polubiłam całą serię,a raczej moja skóra,zabrakło w niej tylko dwóch produktów,które uważałam,że raczej mi się nie przydadzą.Dochodzę do wniosku,że warto kupować całe serie kosmetyków,ma to zdecydowanie lepszy wpływ na moja cerę.





 

17 komentarzy :

  1. stara dobra seria ziaji. pasta peelingująca należy do moich ulubieńców. żel do mycia jest całkiem fajny, ale z kremu już nie jestem zadowolona. z każdym podejściem powodował wysyp suchych skórek niemożliwych do usunięcia peelingiem;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko znalazłaś swojego ulubieńca!!

      Usuń
  2. Uwielbiam tę serię, a zwłaszcza pastę oczyszczającą.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie żałuję,że kupiłam!!

      Usuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Ziaji, a ta seria jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz dawno nie miałam ich kosmetyków ale się przełamałam na tę serię

      Usuń
  4. Też używam tych produktów, niestety krem na noc mnie zapycha. Spróbuje nakładać go tak jak ty, jeszcze mniej, może wtedy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może akurat,ta forma nakładania się sprawdzi!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem nawilżający jest w porządku, ale pasta jest fatalna- zawiera SLS, silny detergent, który niszczy naturalną barierę ochronną skóry. Mnie strasznie podrażniała i powodowała pieczenie naczynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są bardzo dobre, sama je stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sprawdza się ta pasta najlepiej.Każda skóra ma inne wymagania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tej serii akurat nie lubię, miałam po niej wysyp :( ale inne kosmetyki ziaji są dla mnie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy znajdzie coś dla siebie,każdy ma inne wymagania skóry!!!

      Usuń
  10. Bardzo lubię Ziaję, ale tej serii jakoś nigdy nie próbowałam, myślę, że sięgnę następnym razem po kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ta seria z Ziai sie nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!