wtorek, 29 marca 2016

GRUNDIG HD 9280

SUSZARKA DO WŁOSÓW Z JONIZACJĄ PROFESSIONAL HIGH GRUNDIG HD 9280






Wczoraj był wpis o lokówce Klik,a dziś opisuję kolejne urządzenie do stylizacji włosów i nie tylko.Wiadomo,suszarka jak,to suszarka ale chciałabym się z Wami podzielić opinią tej suszarki w zasadzie z jednego powodu,który bardzo mnie w niej cieszy,a mianowicie chodzi o funkcję jonizacji.Mimo tego,że staram się w ogóle nie suszyć włosów suszarką,jednak wolę naturalne suszenie,to bywają chwile kiedy muszę po nią sięgnąć.






                                    Na czym polega funkcja jonizacji


Dzięki technologii jonowej zastosowanej w urządzeniu suszone włosy dłużej zachowują witalność. Wytwarzane przez urządzenie jony ujemne neutralizują jony dodatnie znajdujące się we włosach. Powoduje to, że włosy się nie elektryzują.Dzięki temu można je lepiej i łatwiej układać. Jonizacja również powoduje to, że pojedyncze krople wody dzielone są na mniejsze cząsteczki. Dzięki temu włosy schną równomierniej i szybciej. Są sprężyste i uzyskują zdrowy połysk.





                                                       Dane techniczne




  • 5 x Ceramic Kolor Protector: wysokiej jakości pięciokrotna powłoka ceramiczna,kratki wylotu powietrza chroni uszkodzone włosy i zapewnia równomierną dystrybucję ciepła

  • 2 dysze (dyfuzor dla zwiększenia objętości włosów, wąska dysza dla łatwiejszej stylizacji)


  • 3 poziomy nawiewu
  • 2 poziomy temperatury
  • zimny nawiew dla utrwalenia fryzury



  •  przewód zasilający o długości 3 m
  •  moc 2200 W


  • AC-Motor trwały i mocny silnik
  •  zasilanie sieciowe: 230 V, 50 Hz




A Wy macie jakieś swoje ulubieńce wśród suszarek??








6 komentarzy :

  1. Jonizacja brzmi zachęcająco :D ja zawsze staram się nie szuszyć suszarką, poza tym moja nie jest ciekawa. A tak na marginesie to ja właśnie odradzam u siebie suszenie, a ty promujesz suszarkę, trochę paradoks :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również napisałam,ze bardzo ale,to bardzo rzadko korzystam z suszarki ale przy takich funkcjach,która posiada ta suszarka nasze włosy nie są narażone na uszkodzenia mechaniczne,nawet gdybym miała używać jej na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny artykuł. Warto wiedzieć jak porządnie zadbać o włosy. Z chęcią zaobserwuję, bo zaciekawił mnie Twój blog. A to na pewno wyjdzie na dobre moim włosom :)

    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie:
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją ulubioną jest Remington Keratin Therapy. ;) Niestety zgubiłam od niej dyfuzor...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja równiez gdzieś zapodziałam dyfuzor do swojej!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!