piątek, 17 czerwca 2016

Schaebens

  

 

 SCHAEBENS LIFTING PRZECIWZMARSZCZKOWY Q10 






Ostatnio w moich  nowościach z  Czerwca Klik,pokazywałam Wam kapsułki do pielęgnacji twarzy. Te małe kręgielki,ostatnio,są bardzo popularne.Wybrałam wersję przeciwzmarszczkową "Anti Falten Lifting Konzentrat".Ze względu na mój wiek, wprowadzam do mojej pielęgnacji,kosmetyki przeciwzmarszczkowe(Ale jestem już stara!).Wydaje mi się,że to chyba najwyższy czas,by zacząć się zabezpieczać przed pojawiającymi się zmarszczkami.Oczywiście wybieram produkty,które są kierowane do odpowiedniego dla mnie wieku oraz potrzeb mojej cery. Wychodzę z założenia,że lepiej zapobiegać niż leczyć.Kapsułki zdążyłam już przetestować.Przeczytajcie zatem jakie jest moje zdanie.Czy się sprawdziły?

 

 

 

 



                                         OD PRODUCENTA:

                                     

  Kapsułki to bogaty koncentrat przeciwzmarszczkowy zawiera Koenzym Q10,peptydy, olej z pestek winogron i rozmarynu, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Już po 30 minutach widać efekt wygładzania zmarszczek. Regularne stosowanie zmniejsza głębokość zmarszczek, poprawia wygląd skóry.  Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry.Napięcie i elastyczność skóry wzrasta oraz wzmacnia naturalną ochronę skóry.Skóra odzyskuje witalność, jest wyraźnie gładsza, bardziej elastyczna, wygląda na zadbaną oraz o wiele młodziej. Produkt wolny od konserwantów i barwników, opakowanie zawiera 7 kapsułek. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   SKŁAD:

  Caprylic/Capric Triglyceride, Polyisobutene, Silica Dimethyl Silylate, BHT, Helianthus Annuus Seed Oil, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Rosmarinus Officinalis Extract, Spilanthes Acmella Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Ubiquinone, Vitis Vinifera Seed Oil, Isopropyl Myristate, Parfum, Squalane.

 

 

 

 

 

                                                              

                                                              MOJA OPINIA:

 

  Jedno opakowanie zawiera siedem kapsułek,które starczają na tydzień kuracji.Bardzo mi się podoba płynna,oleista konsystencja kosmetyku.Wystarczy przeciąć  czubek kapsułki i wycisnąć na dłoń,po czym delikatnie wklepać w twarz.Jedna kapsułka zawiera idealną ilość na jedną aplikację.Przez chwilę na twarzy pozostaje lepka warstwa,której strasznie nie lubię ale już po chwili produkt się ładnie wchłania i skóra zostaje ładnie napięta,wygładzona i nawilżona.Oczywiście nie jest,to efekt"WOW" ale widać poprawę,natomiast po całym tygodniu stosowania,skóra stała się bardziej promienna.Nie wiem jak produkt sprawdziłby się osobom,które mają widoczne zmarszczki,ponieważ ja ich jeszcze nie posiadam i mam nadzieję,że tak pozostanie na dłuższy jeszcze czas,jednak zauważyłam,że pod oczami skóra jest znacznie bardziej napięta. Znalazłam również jedną wadę,a mianowicie strasznie nie przyjemny dla mojego nosa zapach,a raczej smrodek,który w żaden sposób nie przypomina mi żadnego zapachu,z którym mogłabym sobie go skojarzyć,raczej taki chemiczny,na szczęście nie utrzymuje się on na długo.Nie zauważyłam,by produkt jakoś źle wpłynął na moją cerę,gdzie większości takich kosmetyków moja cera nie akceptuje,jednak tu obyło się bez szwanku.Uważam,że kosmetyk wart uwagi,zwłaszcza,że jako tako spełnia obietnice producenta,a cena,to jakieś 1,50 Euro.U mnie raczej nie pozostanie na zakupie jednego opakowania,zamierzam kupić kolejny.


 

 

 

Jestem ciekawa w jakim wieku Wy zaczęłyście stosować kosmetyki "Anti-Aging"?Może ja zbyt wcześnie zaczęłam ale w sumie jak nazwa wskazuje trzeba zacząć zanim powsta










                                                            

8 komentarzy :

  1. Witam. 😊Moja droga w związku z tym, iż przesłałaś zgłoszenie do rozdania na moim blogu dzisiaj informuję Cię , że nie będzie opublikowane. Rozdanie trwało do 15 czerwca. Mimo to mimo mi,że wyraziłaś chęć uczestnictwa. 😊 Za niedługo będzie rozdanie urodzinowe. Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,kochana,wiem właśnie.Chetnie wpadne na rozdanie urodzinowe i chetnie obserwuje

      Usuń
  2. Ja lubię tego typu kosmetyki i często ich używam najczęściej pod krem z tej firmy nie miałam ale używałam dermogal a+e :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki w takiej formie. Zawsze taka ciekawostka. Składowo też fajnie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się aplikacja produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!