czwartek, 12 maja 2016

LR RACINE

RACINE SPECIAL CARE LR PIANKA OCZYSZCZAJĄCA

 

 

 

 Miłośniczki wodnego oczyszczania cery z pewnością nie raz skusiły się na wynalazek, jakim są pianki do  mycia twarzy. Rzecz ma swoje plusy, bo nie trzeba męczyć się ze spienianiem  kosmetyku, a mycie jest wyjątkowo delikatne i przyjemne.Ja ostatnio do mojej pielęgnacji włączyłam piankę od firmy LR,którą zamówiłam na ich internetowej stronie.Możecie ją zakupić pod tym linkiem   Sklep LR     Całkiem niedawno poznałam tę firmę i póki co,żaden zamówiony kosmetyk od nich  mnie nie zawiódł.

 

 

 

 

 

 

Pianka Oczyszczająca LR Racine Special Care przeznaczona jest do każdego rodzaju cery.W skład wchodzi Panthenol i składniki nawilżające, gwarantujące delikatne oczyszczanie, pielęgnację twarzy.Skutecznie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia. Pianka nie podrażnia i nie wysusza skóry,pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konsystencja pianki jest o niebo lepsza od wszystkich żeli i płynów,właśnie sama się o tym przekonałam.Wystarcza w zupełności jedna jej pompka,która starcza na umycie całej twarzy. Do tego  pianka jest bardzo  wydajna. Używam jej rano i wieczorem,a mało,co jej ubywa.Piękny zapach,troszkę tak jakby,zapach męskich perfum ale ja go uwielbiam.

 

 

 

 

 

  • Delikatne oczyszczanie: czysta przyjemność dla skóry i wyraźny efekt oczyszczenia z brudu, sebum i makijażu.

 

  • Odpowiednie nawilżenie dla każdego typu skóry

 


  • Koenzym Q 10: dzięki właściwościom oksydacyjnym dodaje skórze elastyczności, jędrności i dostarcza dużej dawki nawilżenia.

 

 

  • Zawiera kompleks nawilżający, witamina A, C, E i naturalne olejki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W ostatnim czasie zauważyłam nawet, że coraz rzadziej pojawiają się na mojej twarzy różnego rodzaju wypryski. Nie wiem czy jest to zasługa tej pianki, ale na pewno nie szkodzi ona mojej twarzy.

 

 

 

 

 

 

 

 






3 komentarze :

  1. Kiedyś używałam jakiejś zamówionej w Avonie. Porażka, strasznie drażniło i wysuszało skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest super i nic nie przesusza!!Teraz zamówiłam też krem z tej samej serii

      Usuń
  2. Kończy mi się żel i zastanawiałam się właśnie czy nie spróbować tym razem pianki ;) Muszę się zagłębić w temat i poczytać o tej piance skoro mówisz, że jest taka fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!