niedziela, 27 marca 2016

Swiss o Par

Maska arganowa do włosów suchych i bez połysku Intensywnie działająca maska do włosów. Odbudowuje i nawilża. Głównym składnikiem jest tutaj olejek arganowy pochodzący z Maroko.
Składniki: Aqua,Cetylalcohol,Cetrimonium Chloride,Paraffinum Liquidum,Cetearyl Ethylhexanoate,Stearyl Alcohol,Argania Spinosa Kernel Extract,Sodium Stearoyl Lactylate,Parfum,Potassium Sorbate,Citric Acid,Niacinamide, Isopropyl Myristate,Cetrimonium Bromide,Coco- Betaine,Benzylalcohol,Sodium Chloride,PEG-8,Methylchloroisothiazolinone,Methylchloroisothiazolinone,Tocopherol,Methylisothiazolinone,Ascorbyl palmitate,ascorbic acid(vitamin C),Magnesium Chloride,Magnesium Nitrate,Propylene Glycol,Triethylene Glycol  


Moja opinia: maskę stosuję jako odżywkę do włosów,czyli po każdym myciu. Bardzo fajnie odżywia moje włosy,nabierają lepszej kondycji.Maska doskonale nawilża włosy, a przy tym ich nie przetłuszcza. Jest wydajna. Ma poręczne i wygodne opakowanie. Maska ma konsystencję odżywki do włosów i bardzo przyjemnie pachnie. Używałam również 3 inne maski z tej firmy natomiast,rewelacją dla mnie nie były,no ale na Waszych włosach mogą się sprawdzić inaczej.Dostępne są w saszetkach 25 ml,więc by nie wyrzucać pieniędzy w błoto,to radzę zakupić najpierw te właśnie próbki.Jednak u mnie wygrywa maska Arganowa.

                                                                    Bluten-Honig
                                                                 Pferdemark 
                                                                 Kokos-Milch

2 komentarze :

  1. Ja mam te próbki, muszę je w końcu wypróbować - może i u mnie ta maska okaże się hitem? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!