środa, 16 marca 2016

Maskelastic keratin with ginseng

                  Maskelastic keratin with ginseng




 Profesjonalna maska do włosów z czystym koncentratem keratyny, mikrocząsteczkami żeń-szenia oraz Actiscent® Gin Fizz.

W dzisiejszym poście,chciałabym Wam pokazać maskę z mojej łazienkowej półeczki,którą zakupiłam tzn.zlicytowałam za dużo mniejsze pieniążki,niż cena sklepowa i muszę przyznać,że jest wart również normalnej ceny ,czyli ceny sklepowej.Naprawdę,maska wart uwagii.Natknęłam się na nią przypadkiem,przeglądając różne fora internetowe i większości komentarzy od fryzjerek/fryzjerów,którzy chwalą i wykorzystują w swoich salonach. Można przeczytać mnóstwo pozytywnych opinii na jej temat.
W składzie znajdziemy:

1.Czysta keratyna: ujędrnia, nawilża, odbudowuje strukturę włosa w sposób natychmiastowy.

2.Płynny żeń-szeń: działa stymulująco na metabolizm komórkowy w cebulce włosa, przedłuża fazę anagenu, znacznie przyspiesza wzrost oraz zwiększa objętość włosów.

3.Actiscent® (anti-age kapilarny): dostarcza naturalnych składników (Cyprysik japoński i Pieprz syczuański) potrzebnych do wzrostu i dobrej kondycji włosów, dających efekt lśniącej i pełnej blasku fryzury.


Pod tym linkiem znajdziecie sklep gdzie można zakupić maskę http://www.perfumesclub.pl/pl/trendy-hair/mask-elastic-keratin-with-ginseng/p_9810005/





Zdjęcie użytkownika Hair is my life.


































Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!