niedziela, 13 marca 2016

Elektryczna szczotka do prostowania włosów

Elektryczna szczotka do prostowania włosów. Czy warto kupić?
Dzisiejszym tematem na blogu będzie recenzja prostującej szczotki do włosów.Od jakiegoś czasu szczotka już chodziła za mną ale jakoś nie byłam zdecydowana na jej kupno,chociażby dlatego,ze miała dużo różnych negatywnych jak i pozytywnych recenzji.Z racji tej,że ostatnio obchodziłam urodziny,to właśnie siostrzyczka sprawiła mi taki prezencik.(nic nie ustalałyśmy,siostra wie,co najlepsze dla siostry heheh..). Szczotkę zdążyłam już przetestować i jestem z niej bardzo ale,to bardzo zadowolona.

Sprawdza się przy każdym rodzaju włosów (również syntetycznych i przedłużanych).Dzięki płynnej regulacji temperatury, szczotkę możemy używać zarówno do włosów gęstych, normalnych i cienkich.W momencie, kiedy szczotka nagrzewa się do temperatury 200°C końcówki na główce szczotki nagrzane są do 50°C, co pozwala na uniknięcie poparzenia.
Szczotka w trakcie pracy wytwarza jony,usuwające z włosów ładunki elektrostatyczne,także nie musimy obawiać się puszenia i elektryzowania się naszych włosów.
Szczotka wyposażona jest w wyświetlacz LCD ukazujący nam temperaturę jaką osiąga w danej chwili.Szczotka bardzo szybko się nagrzewa,nie ma możliwości poparzenia,co bardzo często zdarza mi się przy prostowaniu prostownicą.
Regulacja temperatury aż do 230 Celsjusza
Intuicyjna obsługa za pomocą przycisków plus i minus
Nadaje się do włosów krótkich, średniej długości i długich.
Przewód obrotowy,co pozwala nam na łatwiejsze operowanie szczotką, o długości (2.5m)
Zalecane ustawienia temperatury:
170-200°C: dla delikatnych, cienkich
190-210°C: dla normalnych włosów
210-230°C: dla grubych, mocnych, kręconych włosów


Znalazłam tylko jedną wadę tej szczotki,a mianowicie chodzi o ciężar,uważam,że jest zbyt masywna, ciężka ale,to już taki mały szczegół.Poniżej przedstawiam efekty przed i po.














Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!