piątek, 28 kwietnia 2017

Współpraca

                                      Nowa współpraca






Hej!! 

 W dzisiejszym  poście chciałabym się wam pochwalić moim małym kroczkiem do przodu w sferze blogosfery. Kilka dni temu otrzymałam bardzo miłą propozycję współpracy i nie ukrywam, że bardzo się zdziwiłam, ponieważ mój blog nareszcie został doceniony. Ja strasznie się cieszę kiedy widzę, że moja praca nie idzie na marne, że to, co robię jest doceniane przez innych wtedy dostaję takiego kopa, by tworzyć jeszcze więcej. 





Przechodząc do tematu mam zaszczyt zostać ambasadorką portalu  Idealna.pl
Portal ten miałam okazję poznać całkiem niedawno, dzięki pewnej blogerce, która robiła post na temat rankingu najlepszych blogów właśnie na tym portalu. Strona oczywiście bardzo mnie zainteresowała i pochłonęła w  głąb, ponieważ tematyka nie jest mi obca, każda kobieta być może mężczyzna znajdzie coś tam dla siebie. Tematyka, to głównie, to co kobiety uwielbiają najbardziej, cała wiedza o pielęgnacji naszego ciała, makijaż, kosmetyki, tu można wiele się nauczyć od ekspertek, poznać ciekawe blogi, które jak się okazuję większości już znam, jednym słowem, czas spędzony nie jest czasem straconym. 


 Idealna.pl to miejsce, w którym odnajdziesz wszystko, co chciałabyś wiedzieć na temat kosmetyków, pielęgnacji i urody. Oceniaj kosmetyki, zainspiruj się poradami, sprawdź co warto kupić w ulubionej drogerii. Bądź na bieżąco z nowinkami z kobiecego świata!



Zapraszam również na  Funpage oraz Instagram, gdzie liczba polubień zmienia się z sekundy na sekundę, to znak, że portal przyciąga co raz to większe grono zainteresowanych.

Co ja wam tu będę pisać, chodźcie i same się przekonajcie.

10 komentarzy :

  1. Nie znam tej strony, chętnie zajrzę. I gratuluję współpracy, wiem że takie współprace dają kopa do działania i satysfakcje że zostałyśmy docenione przez kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zajrzysz, to zobaczysz, że zostaniesz na dłużej

      Usuń
  2. Muszę odwiedzić ten portal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, każdy miły gest w kierunku wykonanej pracy dodaje powera, życzę samych sukcesów :)
    https://sprzedajebolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy, w wolnej chwili sprawdzę co to za portal :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!