wtorek, 5 lipca 2016

Trzecia aktualizacja rzęs

                             Trzecia aktualizacja ''Rzęsy''

 

  Hej!!

 U mnie walka o piękne rzęsy nadal trwa,nie poddaje się i nadal walczę,mimo,że efekty,są już naprawdę widoczne,w porównaniu do tego,co było na samym początku.To już 3 miesiąc,od czasu rozpoczęcia kuracji  rzęs,do której używam wyłącznie olejku rycynowego.Weszło,to już w mój codzienny rytuał.

 

 

Dziś chciałam Wam pokazać jak wyglądają moje rzęsy,po trzech miesiącach kuracji.




















Zdjęcie niestety nie wyraża tego jak wyglądają rzęsy na żywo,a wyglądają zdecydowanie lepiej




















 









Rzęsy po 3 miesiącach,są zdecydowanie w lepszej kondycji.Podczas demakijażu już tak nie wypadają z czego bardzo się cieszę,są gęściejsze,niż kiedykolwiek miałam.Jeśli chodzi o ich długość,to może,są minimalnie dłuższe.Możecie też zaobserwować,że niektóre rzęski zaczęły się troszkę wywijać,co bardzo mnie cieszy,bo moje rzęsy zwykle rosną do dołu.W tym miesiącu również zafarbowałam rzęsy henną Delia Klik 



Jak Wam się podobają efekty?Widać różnicę?




24 komentarze :

  1. Zdecydowana poprawa jak widzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie widać różnicę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się,że różnica jest widoczna i inni,to zauważają!!

      Usuń
  3. U mnie niestety olejek rycynowy kompletnie się nie sprawdził :) U Ciebie widać rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,to szkoda,że się nie sprawdził.A może za krótko miałaś kurację??

      Usuń
  4. Róznica jest już zdecydowanie zauważalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja widzę różnicę super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może też się zmuszę do takiej kuracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,że tak!!To oczywiście wymaga czasu ale warto

      Usuń
  7. Widać nawet rzęsowe bejbiki! :)
    Ja niestety nie miałam cierpliwości do oleju rycynowego na rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuracja przebiega u Ciebie bardzo dobrze,widać zdecydowaną poprawę

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać efekty :) Na moje oko rzęsy są dłuższe i wyraźnie się zagęściły. Pięknie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam że samym olejem rycynowym można osiągnąć takie świetne efekty! <3
    Po skończonej kuracji olejem polecam odżywkę Bodetko Lash, u mnie zadziałała głównie na zagęszczenie i mocno na porost :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow świetny efekt, widać różnicę <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!