niedziela, 13 marca 2016

Olejki do pielęgnacji naszych włosów

Dziś zrobiłam dla Was listę,naturalnych,najlepszych olejków do włosów,znalazłam również świetne informacje na temat różnorakich olejów i ich właściwościach leczniczych.https://www.facebook.com/olejenaturalne/

1.Olej kokosowy-nawilża oraz odbudowywuje strukturę włosa.Jak wiadoma ma on gęstą konsystencje,więc zalecam przed nałożeniem o delikatne podgrzanie.

2.Olej rycynowy-zapobiega rozdwajaniu się końcówek.

3.Olej migdałowy-źródło witaminy E.

4.Olej arganowy-Zawiera dużą zawartość przeciwutleniaczy.

5.Olej z awokado-ma wpływ na nawilżenie oraz wygładzenie włosów.

6.Olej jojoba- łagodzi podrażnienia,nawilża je,oraz chroni przed działaniem czynników zewnętrznych.

7.Oliwa z oliwek-najczęściej używana prze ze mnie.Posiada właściwości przeciwgrzybiczne oraz bakteryjne,zapobiega wypadaniu,chroni skórę głowy oraz włosów,nadaje niesamowity połysk i nawilżenie.



Zazwyczaj poświęcam czas,jednemu dniu w tygodniu,na takie olejowanie np.w weekend,wtedy mam najwięcej czasu i pozwalam sobie na chwilę relaxu moim włosom.Polega,to na tym,iż rozprowadzam po całej długości włosów olej na kilka godzin, a nawet i cały dzień, oczywiście przykrywając głowę folią,bądź czepkiem.Próbowałyście już?Czekam na Wasze opinie na temat olejowania. http://utn.pl/25aEU










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!