niedziela, 1 maja 2016

Olejek rycynowy-miesięczna kuracja


   Moja miesięczna kuracja rzęs olejkiem rycynowym



 Cześć!!Miesiąc temu zaczęłam moją przygodę z olejkiem rycynowym,głównie chodziło mi o pielęgnację rzęs.Kto obserwuje mojego bloga ten wie.Pisałam,że daje sobie czas jednego miesiąca na obserwację,czy faktycznie pojawią się jakieś zmiany,czy warto zainwestować w ten produkt i czas.Muszę przyznać,że jestem bardzo zaskoczona efektami,oczywiście nie są one mega rewelacyjne,bo przecież,to tylko jeden miesiąc ale widzę dużą poprawę.Stosuję olejek również do pielęgnacji włosów oraz twarzy,co daje super efekty.Na pewno na dzisiejszym dniu nie zakończę mojej kuracji  z olejkiem i będzie,to już chyba moim rytuałem codziennym. 




 

 

 

 

 

Pamiętajcie,że aby olejek rycynowy poprawił kondycję rzęs należy stosować go codziennie.Podczas tego miesiąca,przyznaję,że zdarzyło mi się zapomnieć dwa razy nałożyć.Olejek nakładam zawsze wieczorem,tuż przed pójściem spać, na całą noc i rano zmywam,tak dla mnie jest najwygodniej,ponieważ w ciągu dnia,jak raz nałożyłam,to dostał mi się do oczu i strasznie łzawiły.Wieczór,to najlepszy czas! Do jego aplikacji używam szczoteczki do rozczesywania brwi,można również użyć starą,dobrze oczyszczoną szczoteczkę po  tuszu,bądź nawet niewielką ilość nanieść na palca i wetrzeć w rzęsy,trzeba pamiętać,żeby nie przesadzić z ilością olejku.U mnie wygląda,to tak jak przy nakładaniu mascary na rzęsy,wtedy olejek jest ładnie rozprowadzony,po całej długości rzęs.Trzeba również pamiętać,że olejek może uczulać i nie każdy może go używać.

 

 

 



 Efekty jakie zauważyłam


Z natury mam bardzo jasne,niezbyt długie i rzadkie rzęsy.Podczas kuracji zauważyłam,że rzęski stały się na pewno gęstsze,mocniejsze i dłuższe,już tak nie wypadają.Nie jest,to jakiś efekt spektakularny ale efekty,są dla mnie widoczne.Mam nadzieję,że po dłuższym czasie będzie jeszcze lepiej ale,to czas pokarze.Mam wrażenie,że moje rzęski są delikatnie przyciemnione ale,to naprawdę minimalnie,natomiast nie wiem dlaczego ich końce są bardzo jasne.Może ktoś mi na to pytanie odpowie,dlaczego tak się dzieje? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miałyście już do czynienia z olejkiem rycynowym? Jakie  macie wrażenia?

 

 

 



6 komentarzy :

  1. Nigdy nie próbowałam. Ogólnie u mnie słabo jest jeśli chodzi o kosmetyki hehe Mam sporą niewiedzę w tym zakresie, ale czytam i sporo się dowiaduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować,choć na każdego inaczej działa!!

      Usuń
  2. Jestem u Ciebie pierwszy raz i bardzo mi się spodobał Twój blog :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa!!!To dla mnie cenne,ponieważ od niedawna prowadzę bloga i dużo się uczę!!Pozdrawiam

      Usuń
  3. No taki ich urok, też mam jasne końce :)
    Wiem, że miesiąc przy oleju rycynowym to zdecydowanie za mało więc warto to ciągnąć minimum 5/6 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego włąsnie ciagne te kuracje i mam nadzieję,że bedę jeszcze bardziej zadowolona z efektów!!

      Usuń

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!