sobota, 12 marca 2016

Laminowanie włosów

Laminowanie włosów żelatyną

Jakiś czas temu,na jednym z blogów natknęłam się na pewien post,dotyczący laminowania włosów żelatyną i strasznie mnie to zaciekawiło.Żelatyna na włosy??Czemu nie,przecież większości blogerek,tak bardzo sobie chwali ten zabieg,więc i ja spróbowałam czy faktycznie to takie cudo,czy wielka ściema.CO BĘDZIE POTRZEBNE DO LAMINOWANIA WŁOSÓW W DOMU?
-żelatyna spożywcza
-miseczka
-ciepła woda
-odżywka z dodatkiem olejków w składzie(ja użyłam maski Fructis repair 3http://utn.pl/0N22E ,w składzie z 3 olejkami).
1 łyżkę żelatyny rozpuść w 3 łyżkach bardzo ciepłej wody, dokładnie wymieszaj aż znikną grudki i pozostaw do ostygnięcia.Blogerki piszą,żeby przed nałożeniem tego specyfiku umyć głowę,ja nie umyłam z racji tej,że miałam umyte włosy dzień wcześniej. Jeśli żelatyna lekko wystygła i ma konsystencję żelu do mycia ciała,dodaj około 1 łyżki odżywki i rozprowadź na włosach, dokładnie przeciągając palcami z żelatyną po każdym kosmyku. Owiń włosy szczelnie folią,a następnie ręcznikiem i pozostaw na co najmniej 45 minut( ja będę trzymać 60 minut) po czym dokładnie spłucz.

 

 Efekty po laminowaniu

 

 

 

 

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!