poniedziałek, 21 marca 2016

Younique Moodstruck 3D Mascara Fiber Lash

Dziś przygotowałam recenzję tuszu 3D Mascara Fiber Lash Younique Moodstruck

 




Mascara firmy Younique to jedna z najlepszych mascar dostępnych na rynku. Trzy etapowy proces łączy żel i włókna naturalne co tworzy wrażenie niesamowitej objętości i grubości na naszych naturalnych rzęsach.









Tusz z mikrowłóknami ma tyle samo przeciwników co i zagorzałych zwolenników.  Ja zdecydowanie zapisuje się do tej drugiej grupy. Nie uważam, aby efekt końcowy wyglądał kiczowato i nie naturalnie. Bardzo lubię ten tusz ale też nie polecam go do codziennego stosowania i myślę, że nie raz go jeszcze kupię. Nie podrażnia moich oczu i sprawia, że moje rzęsy są gęściejsze i zdecydowanie dłuższe.













 

Zestaw składa się z dwóch elementów, które zapakowane są w pięknym, czarnym etui. W środku znajdują się dwa produkty:



 ŻEL – tylko z nazwy, bo wygląda dokładnie tak samo jak szczoteczka od tuszu do rzęs, zresztą jest czarny. Ma być to zarówno produkt bazowy jak i cementujący włókna, które przyczepią się do naszych rzęs.

WŁÓKNA – w 100% włókna zielonej herbaty, również umieszczone w opakowaniu przypominającym małą maskarę.












    

                      

  Jak wygląda moja aplikacja

 1.Maluje rzęsy zwykłą maskarą w moim przypadku L'Oréal Paris Mascara Lash Architect 4D waterproof  (jedna warstwa)
2.Malujej rzęsy żelem - trzeba to w miarę możliwości szybko zrobić gdyż żel szybko zastyga.
3.Nakładam włókno na żel, nakładam je tak jak bym malowała rzęsy zwykłą maskarą , następnie nakładam kolejną warstwę żelu na włókna.
Jeśli efekt mnie nie zadawala wykonuje czynność ponownie, malowanie rzęs żelem i nakładanie włókna.



         
Dla porównania pomalowałam tylko prawe oko








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!