czwartek, 17 marca 2016

Garnier Olia

                 Moje farbowanie w domowym zaciszu


                               OLIA GARNIER                    



Do tej pory moją ulubioną farbą do włosów,a raczej pianką była właśnie ta z firmy Schwarzkopf Perfect Mousse,używałam jej chociażby dlatego,że jest bardzo łatwa w aplikacji i pozytywnie wpływa na moje włosy.
Z racji tej,że przyszedł czas na kolejne farbowanie,to pomyślałam sobie,że może by tak w końcu dać szanse innej firmie i zamienić na coś nowego.Długo się zastanawiałam nad wyborem i postanowiłam poczytać na forach jakie farby polecają blogerki i tak właśnie w moje ręce wpadła farba "Olia" z firmy Garnier,w moim przypadku odcień czekoladowego brązu.Kilka słów na temat tego produktu,zaznaczam,że był,to bardzo dobry wybór.




Zawartość opakowania


-rękawiczki
-instrukcję
-krem koloryzujący
-krem utleniający
-odżywkę (odżywka tak mnie zachwyciła,że gdyby była w sprzedaży,to na pewno bym zakupiła).












Informacje od producenta


OLIA to mieszanka naturalnych olejków kwiatowych ze słonecznika, męczennicy i kamelii. Koncentracja olejków w kremie koloryzującym wynosi 60%.
Amoniak został zastąpiony monoetanoloaminą (MEA), substancją zasadową, która może być stosowana w mniejszych ilościach dla widocznej poprawy jakości włosów:
• włosy są bardziej lśniące i miękkie*
• trwała koloryzacja bez amoniaku.
Tradycyjne farby koloryzujące zawierające olejek zapewniają włosom przede wszystkim pielęgnację. OLIA to pierwsza domowa koloryzacja, w której olejek odgrywa kluczową i aktywną rolę bezpośrednio w procesie samej koloryzacji. Ułatwia rozprowadzanie koloru w głąb włosa dla maksymalnie nasyconego i trwałego koloru.




Moje wrażenia


Pierwszym plusem,na jaki zwróciłam uwagę,to ten,że nie zawiera amoniaku,choć teraz już chyba co raz mniej farb go zawiera.Kolejne zalety,to szybko i ładnie się rozprowadza,dobrze się zmywa z rąk, twarzy czy uszu w razie zabrudzenia,włosy są delikatniejsze, mniej zniszczone, bardziej błyszczące i odżywione,dobrze się rozczesują,farba ma bardzo przyjemny zapach. Klik



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję,że odwiedziłaś/eś mojego bloga.Dziękuję za każdy dodany komentarz.Będę jeszcze bardziej wdzięczna,jeśli dodasz mnie do obserwacji i będziesz ze mną na bieżąco.Ja również zajrzę do Ciebie!!